Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lasek | użytkownik

imię i nazwiskoLasek adresDęblin/Kraków zarejestrowany03.08.2006 @10:25:23 ostatnio na stronie29.05.2015 @10:12:53

Lubisz to! http://www.facebook.com/LasekDesign

http://www.lasek-design.pl <= aktualne portfolio/Detale/Work in Progress

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lasek-design.pl OnetSkypeLasek_PL
digarty49 komentarze1304 posty na forum87

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eMGie    28.09.2006 @19:37:47
Thx.
Milo, z wstapiles.
Pozdrawiam.
~majlovy    24.09.2006 @22:11:39
stary wielkie THX. Ale pozbawisz mnie samokrytycyzmu zaraz :D
~Wojciechowska    20.09.2006 @21:30:57
no, no dzięki wielkie
~Wojciechowska    18.09.2006 @19:14:32
heh to samo mam,życie.pzdr
~Wojciechowska    18.09.2006 @19:04:18
co za kretyni, alez mnie to heh denerwuje,nie jest w najmniejszym stopniu slaba technicznie moja najnowasza praca tez byla ukryta mimo ze dwoch prof.mal ocenilo ja za bdb wiec chyba do cholery nie moze byc slaba technicznie,wystawilam ja ponownie:D
~Wojciechowska    18.09.2006 @18:59:42
Twoja tez niczego sobie zwłaszcza ostatnia praca
~Wojciechowska    18.09.2006 @18:55:19
czeeeśc, dzięki Ci
~gnijacapanna    17.09.2006 @19:08:14
A dziękuję : ). Pięknie się prezentuje ;D.
_______
"Nieważne co się dzieje- zachowaj dziecięcą niewinność!"
~WickedPussycat    14.09.2006 @14:17:16
no trzeba. czy sie chce, czy nie
_______
..:: [EMO] ::..
~casperya    13.09.2006 @13:41:33
no wiem zapomniałem
dzięki za komęt!!!
~Ashu    29.08.2006 @02:22:45
Wiesz Powstanie jest mi bardzo bliskie (:
_______
Największym artystą jest przypadek.
!JakkaS    23.08.2006 @21:01:32
Wielkie dzieki :D
~Karollinna    19.08.2006 @19:43:06
dziękujemy-ładna niewiasta i jej brzydka fotografka
_______
Nic nie jest pewne, ale wszystko jest możliwe...
~Ania1633    19.08.2006 @03:01:41
Dzięki za komentażyk...
_______
Pokaż to czego nikt inny nie zobaczy!
http://www.facebook.com/zielonazyrafaostrow
http://www.zielonazyrafa.com

^elakzioRRo    07.08.2006 @20:54:12
Takiś mądry?? To zobaczymy...
A tak poważnie, to ja nie z tych, co to obrażają się za krytykę i każdą chętnie przyjmę A co do tego autka, to rysowałem je tak na "luzie", więc bez szczegółów itp. Chciałem tylko uchwycić w miarę podobieństwo i chyba mi się udało. Wiem, że jest trochę błędów, ale nie chciałem odtworzyć "go" wiernie, bo nigdy nie miałem na tyle cierpliwości, żeby bawić się ze szczegółami
Dzięki za komentarz i pozdrawiam
_______
...coś być musi, do cholery, za zakrętem!
^ajednaktak    06.08.2006 @13:23:46
dzięki
Poprzednia strona 1 ... 10 11 12 13
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt